سیم و کابل

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چرا مهاجرت به ترکیه؟

مهاجرت به ترکیه سنتی طولانی دارد. از سال 1960 تا 1970 تعداد زیادی از ترکان به اروپای غربی مهاجرت کردند و این سنت مهاجرت از وطن در ترکیه ادامه داشت ولی هم اکنون ترکیه خود سرزمینی برای مهاجران است و دروازه ورد به اروپا است.

از سال 1923 تا 1997 بیش از 1.6 میلیون مهاجر به ترکیه مهاجرت کردند و بیشتر این افراد از کشورهای بالکان به ترکیه آمدند. ترکیه دیگر سرزمینی برای مهاجران است و بسیاری از افراد برای ساختن آینده‌ای روشن وارد این سرزمین می‌شوندa. اما چرا ترکیه؟ چرا بسیاری از ایرانیان ترکیه را برای مهاجرت انتخاب میکنند؟ در ادامه به دلایل انتخاب این سرزمین برای شروع مهاجرت میپردازیم.

ترکیه دروازه اروپا!

کشور ترکیه دروازه ورود به اروپا است و عضو بیست کشور ثروتمند جهان (G20) است. افراد درصورت داشتن Kimlik یا همان شهروندی کشور ترکیه می‌توانند به راحتی و بدون ویزا به بسیاری از کشورهای جهان سفر کنند.

اقتصاد ترکیه بسیار پویا است و همین امر باعث رشد اقتصادی روزافزون این کشور شده است. پس مهاجران می‌توانند امیدوار به یافتن شغل مناسب در این کشور باشند.

ترکیۀ خوش آب و هوا!

کشور ترکیه دارای آب و هوای بسیار مساعد و معتدلی است و افرادی که یکی از دلایل مهاجرت از سرزمین خود را زندگی سالمتر در آب و هوای پاکیزه تر بیان میکنند ترکیه میتواند مقصد ایده آلی برای آنها باشد. سرزمینی تاریخی با آن خیابانهای دوست داشتنی و سنگ فرشهای دیدنی، کافه‌ها و بوی قهوه ترک که فضا را پر کرده است و گلهای صورتی که از دیوارها آویزان است و طبیعت را در بافت شهری خود جای داده است.

علاوه بر آب و هوای پاکیزه باید گفت که کیفیت غذایی در ترکیه بسیار بالاست و هزینه خوراک نسبت به بسیاری از کشورها با این کیفیت عالی بالا نیست. پس شمایی که به دنبال سبک زندگی سالم هستید بهترین مقصد ممکن را انتخاب کرده اید.

 

ترکیه بدون ویزا!

از دیگر عوامل مهاجرت به ترکیه از سوی ایرانیان نزدیکی جغرافیایی به ایران و عدم نیاز به صدور ویزا برای ایرانیان، این کشور را به گزینه‌ای شایسته تبدیل کرده است.

 

ترکیه ارزان‌تر از ایران!

یکی از دلایل مهاجرت به ترکیه هزینه پایین اجاره و خرید ملک در مقایسه با ایران کمتر است و کیفیت زندگی به نسبت افزایش می‌یابد. کیفیت خوب تمام محصولات ترکیه با توجه به پیشرفت چشمگیری که در تکنولوژی داشته‌اند بر میزان این کیفیت هرچه بیشتر می‌افزایند.

افراد میتوانند با خرید ملک در ترکیه اقامت این کشور را دریافت کنند. پس برای دریافت اقامت نیاز به طی کردن روندهای پیچیده و پردردسر نیست و همین امر ترکیه را به مقصدی دوست داشتنی بدل کرده است.

 

 

ترکیه و گردشگری!

درآمد عمده این سرزمین از صنعت توریست بوده است و همین امر سبب می‌شود که سرمایه‌گذاری در این صنعت انتخاب شایسته‌ای باشد و علاقه‌مندان در این زمینه را به فکر مهاجرت به ترکیه بیاندازد.

شرایط اخذ ویزای کاری کشور ترکیه ترکیه را در اینجا بخوانید.

ترکیه و بازرگانان ایرانی!

از عوامل مهم مهاجرت به ترکیه به عنوان مقصدی برای مهاجرت ایرانیان شرایط مساعد بازرگانی در این سرزمین است. بسیاری از کسب و کارهای ایران به دلیل درگیری با تحریم‌های جهانی راکد و حتی کاملا از بین رفته‌اند. بازرگانان میتوانند در ترکیه به راحتی معاملات خود را با سرتاسر جهان داشته باشند و از خدمات بانکی ترکیه بهره‌مند گردند.

 

ترکیه و دانشجویان!

دانشگاه‌های بین المللی و ممتاز این کشور یکی دیگر از دلایل مهاجرت به ترکیه است. بسیاری از دانشجویان برای تحصیل ترکیه را انتخاب میکنند تا بتوانند بعد از اتمام تحصیل به کشورهای اروپایی و آمریکایی با مدرک تحصیلی معتبر مهاجرت کنند، چه برای ادامه تحصیل و چه برای یافتن کار و ساختن زندگیی رویایی.

آشنایی با شرایط تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه برای دانشجویان ایرانی اینجا را کلیک کنید.

 

موسسه ایران ترکیه!

موسسه ایران ترکیه به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت به ترکیه فعالیت می‌کند. مشاوران ما در دفتر ایران و در دفتر ترکیه حضور دارند تا هرگونه سوالی که متقاضیان در زمینه مهاجرت به ترکیه دارند را پاسخ دهند. علاوه بر این در زمینه آموزش زبان ترکی نیز موسسه ایران ترکیه پیشگام و نماینده انحصاری موسسه تومر دانشگاه استانبول در ایران است. افراد میتوانند در آزمونهای موسسه ایران ترکیه شرکت کنند و مدرک خود را دریافت کنند. برای رزرو و ثبت‌نام در آزمون تومر به وبسایت موسسه مراجعه و فرم ثبت‌نام آزمون را تکمیل نمایید.

متقاضیان مهاجرت به ترکیه می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه‌ای با کمک وکلا و مشاورین زبده موسسه برای مهاجرت خود به این سرزمین برنامه ریزی کنند.

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • cripple cripple

اعتبار پاسپورت ترکیه

ویزا

نظرات (۲)

  • فروشگاه موبایل آفرینش
  • فروش استثنائی کاورهای عروسکی جذاب برای انواع گوشی ها با قیمت ویژه ده هزار

     

    و پانزده هزار تومان !

     

    لطفا از سایت ما دیدن فرمائید:http://www.afarinesh-mobile.com

     

    برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

     

    09307649003

     

    05433215555

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی